Bolondulásig...

Egy nagyon jó barátnőm kezdett el piszkálni, hogy talált egy annyira jó sorozatot, hogy látnom kell és mikor kezdem már el nézni, és én is bele fogok szeretni... Sok hét, majd hónap telt el, mire végre egyik unalmas napomon eszembe jutott, hogy muszáj a csendes időszakokban lekötnöm magam valamivel. Nem volt kérdés, hogy kihez fordulok. Szerencsére nem is kellett sokat várnom a válaszára és ahogy leírta, rákerestem és elkezdtem.... na és itt jön a NAGY szerelem :D Annyira belebolondultam, hogy mindig lesem a pillanatokat amikor elő tudom venni és az újabb részeit végignézhetem. Sikerült elég hamar eljutnom a harmadik évad közepéig.

Itt egy kis leírás, ami remélem meghozza mindenki kedvét, aki még nem látta;

"A new yorki Dr. Zoe Hart nagyon elkeseredik, amikor kiderül, hogy az áhított mellkas-sebészi ösztöndíjához azt a feltételt szabják, hogy egy évig háziorvosként kell dolgoznia. Végül az alabamai Bluebell-ben köt ki, ahol azonban nagy meglepetés éri: dr. Harley Wilkes, aki mellett praktizált volna, elhunyt, és a fele praxisát rá hagyta, azonban a praxison a kissé öntelt dr. Brick Breeland-del kell osztoznia..." -Port-