Boldog Újévet! Happy New Year! Feliz Año Nuevo!

Karácsony

Vége a karácsonynak és jól megünnepeltük az új évet is. Rengeteg ötletem volt kinek milyen ajándékot szeretnék adni, ezért gyorsan bele is fogtam az összeállításukba. Megtetszettek a kézzel készített ajándékok és el is mentettem azokat az ötleteket amiket kép formájában találtam. Ezek közül  megpróbálkoztam már rengeteg ötlettel és be is váltak. Gondoltam megmutatom őket.

Ebbe a kis üvegbe összeválogattam kétféle fürdősót és ragasztópisztollyal raktam rá a pamacsot és a pici üveget.

img_0335.JPG

Mivel a család férfi tagjai rajongnak a pálinkáért vagy a borért, emiatt készítettem ezt a feldíszített üveget. 

img_0334.JPG

Ezek mellett még számos ajándékot készítettem aminek nagy volt a sikere.

Ti miket kaptatok vagy adtatok ajándékba? :)