Apró örömök...

Imádott női szokások

Mint minden Nő, én is oda vagyok az ékszerekért - legyen az akár bizsu is -, rúzsokért és még sorolhatnám. A minap úgy éreztem egy kicsit rám fér, hogy körbe nézzek az Ikeában, barangoljak Ebay-en és végig lapozgassam az Avonos katalógusomat. 

A probléma általában ha felnézek Ebay-re, hogy nem bírok leállni, bár a múltkor jöttem rá, hogy megvannak a megszokott köreim és azon kívül semmi mást nem fedezek fel, vagyis csak a nyakláncok, telefontokok, kijelzővédő fóliák, órák és itt be is zárult a kör. Valójában az egyik ismerősöm által nyílt ki a szemem az "Ebay-es nagyvilágra" mégpedig egy közösségi oldalon található csoportba lépéskor, ahol tippekkel, tanácsokkal látnak el. Innentől szerintem leállíthatatlan leszek ezt már előre látom... :D 

Ezek után mondanám, hogy az kenceficék és a sminkek nincsenek rám ekkora hatással, de hazudnék. Ezt is őrülten nagy szenvedéllyel űzöm, aminek végeredménye az, hogy már sehol se férek el, pedig egy éve vettem egy új szekrénysort...de hát ez van ha Nő vagy. :D

Szóval, ahogy a kezembe akadt az újság, már a cetlimen sorakoztak a termékek aztán ezt a nagy lelkesedést meglátva másnak is megjött a kedve hozzá, aminek eredményeképpen lehetőségem nyílt egy kupon felhasználására, amiben több terméket kaphattam ajándékba egy bizonyos összeg felett. Hát szerintem ezek után nincs sok kérdés.... :D

Végül ki ne hagyjam a lakberendezés egyik oázisát, hát igen...nem hiszem, hogy sokan vannak azok akik onnan bármikor is üres kézzel jönnek ki vagy jönnének, ha nem állna méteres sor. Sikerült majdnem megint az egészet felvásárolnom és ezt egy héten belül kétszer. Az első alkalommal egy édes kis párnácskával jöttem ki, amit hát őszintén, ki tudott volna ott hagyni?! Aztán a második alkalommal azzal az indokkal mentem be, hogy na most még talán nincsenek sokan és van idő és lehetőség karácsonyra ajándékokat vásárolni... és ezek után, amint beléptem oda ez mind elrepült és azon kaptam magam, hogy a pénztárnál állok és csak magamnak vettem nem kevés dolgot. :D   Na hát akkor lássuk : :D

 

img_20151117_194837.jpg

 

img_20151123_193208.jpg

img_20151118_141715.jpg