La Música es Vida

"Zene nélkül mit érek én..."

A nagyszüleimnél töltöttem egy kis időt vidéken. Volt egy kis időm és egy nagyon praktikus ötletet próbáltam megvalósítani. A fülhallgatóimmal mindig az volt a baj, hogy annyira összegubancolódtak, hogy már sokszor kedvem se volt szétszedi, inkább sétáltam zene nélkül vagy 10 percekbe telt még használhatóvá tettem. Gondolom nem vagyok egyedül ezzel a problémával :D 
Szóval egy kis böngészés után találtam rá erre az ötletre, amit egyből le is mentettem és elterveztem, hogy amint lesz egy kis időm meg is valósítom. Hát eljött az idő és ez lett belőle:

 

img_0360.JPG

 

Már most odáig vagyok érte és imádom használni. Egyszerű elkészíteni, mert csak ragasztó, két darab csipesz és az általad kiválasztott díszítő elemek kellenek hozzá. Ha kedvet kaptál, próbáld ki és oszd meg a tiédet! :)